Сайт сотрудников высшей школы
Форма входа
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 54
Друзья сайта
  • Сайт ДонГУУ
  • Wiki
  • Сайт ДонНТУ
  • Сайт ДонНУЭТ
  • Суббота, 18.05.2024, 09:34
    [ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
    • Страница 1 из 1
    • 1
    Форум » Конференції молодих вчених і студентів » «Розвиток міжнародних економічних відносин і ЗЕД в сучасних умовах» » КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ЯК ФАКТОР ЕФЕКТИВНОЇ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА (Солтис О.В.,)
    КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ЯК ФАКТОР ЕФЕКТИВНОЇ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА
    Lam3rokДата: Воскресенье, 03.11.2013, 20:13 | Сообщение # 1
    Зло
    Группа: Администраторы
    Сообщений: 209
    Репутация: 9999
    Статус: Offline
    КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ЯК ФАКТОР ЕФЕКТИВНОЇ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА

    Солтис О.В., студентка ОКР «бакалавр»

    Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

    м. Київ, Україна

    Постановка проблеми в загальному вигляді. Розширення ринків збуту та розвиток виробництва є стратегічною ціллю кожного підприємства. Ефективна ЗЕД дає змогу отримати високі прибутки, розширити сферу покупців та забезпечити постійний економічний розвиток організації. Тенденція світової глобалізації потребує зайняття країною певної позиції на міжнародному ринку. Тому, забезпечення конкурентоздатності продукції на зовнішніх ринках є актуальною темою для власників українських підприємств та топ-менеджерів.

    Загальна мета – підвищення конкурентоспроможності національних виробників і забезпечення становлення держави на світовому просторі, покращення іміджу вітчизняного ринку для іноземних інвесторів.

    Викладення основних результатів. Під конкурентоспроможністю розуміється багаторівневе, багатоаспектне поняття, що характеризує динамічну, керовану властивість об’єкта оцінки, визначається сукупністю конкурентних переваг та недоліків і виражене в здатності витримати конкуренцію в системі ринкових відносин в розглядуваних періодах часу [1].

    Ефективна конкурентоспроможність забезпечується перевагами та можливостями організації, які вона може вдало застосовувати та направляти, задля збільшення впливу на ринку. Так як, сучасні

    вітчизняні підприємства не завоювали вдалого місця у світовому бізнесі, потрібно нестандартно підходити до вирішення проблем та шукати нові можливості створення конкурентних переваг. Одним з можливих варіантів може бути орієнтація на науковий потенціал та створення постійного наукового продукту. Для розвитку такої стратегії важливе значення мають підготовка висококласних науково-інженерних кадрів, розвинута інформаційна система, підтримка з боку держави та ефективне керування людськими ресурсами, які і будуть створювати науковий продукт. З розвитком світової економіки, все більшого значення набирають інноваційні розробки, які забезпечують перехід на новий виробничий рівень та економію ресурсів. Приватні підприємства повинні підтримувати фінансування наукової галузі, особливо в сфері ресурсозберігаючих технології та розвитку винаходів за потребами споживачів. Для цього важливим є визначення ринків привабливості для національних виробників, проведення маркетингових досліджень обраних ринків та оцінювання доцільності виходу на іноземну територію. Дана стратегія забезпечить отримання власного сектору ринку, на якому продукція буде конкурентоспроможною, що потягне за собою розвиток ЗЕД підприємства. Досягнення світового визнання у певній частині ринку сприяє максимізації прибутків компанії та її впливовості в міжнародному бізнесі. Зовнішньоекономічна діяльність не можлива без конкурентоздатної продукції чи послуг, які б продавались та підтримували репутацію національного товаровиробника на світовому просторі. Саме конкуренція являє собою стимул для розвитку будь-якого роду діяльності, забезпечує зростання та удосконалення.

    Висновки. Таким чином, розвиток наукового потенціалу країни призведе до отримання конкурентних переваг вітчизняних виробів на

    світовому ринку та забезпечить розвиток ЗЕД підприємств, шляхом збуту власних товарів за кордоном.

    Список літератури

    1. Должанський І. Конкурентоспроможність підприємства : навч. посібник / І.З. Должанський, Т. О. Загорна. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 384с.
     
    Форум » Конференції молодих вчених і студентів » «Розвиток міжнародних економічних відносин і ЗЕД в сучасних умовах» » КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ЯК ФАКТОР ЕФЕКТИВНОЇ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА (Солтис О.В.,)
    • Страница 1 из 1
    • 1
    Поиск:


    Copyright PBL © 2024