Сайт сотрудников высшей школы
Форма входа
Категории раздела
Мои статьи [59]
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 54
Друзья сайта
  • Сайт ДонГУУ
  • Wiki
  • Сайт ДонНТУ
  • Сайт ДонНУЭТ
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Пятница, 29.11.2024, 09:16
    Главная » Статьи » Мои статьи

    СЕГМЕНТАЦІЯ ЗАКОРДОННОГО РИНКУ, ЯК СКЛАДОВА ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК

     

    СЕГМЕНТАЦІЯ ЗАКОРДОННОГО  РИНКУ, ЯК СКЛАДОВА ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК

     

     Попова Тетяна Леонідівна, Голуб Юлія Олександрівна

    Донбаський Державний Технічний Університет

    м. Алчевськ

     

    Постановка проблеми в загальному вигляді. У сучасних умовах кризи багато підприємств зустрічають певні перепони в здійсненні своєї діяльності на внутрішніх ринках, саме тому вони шукають шляхи виходу на зовнішні ринки. Кожне сучасне підприємство визнає, що задовольнити специфічні потреби кожного іноземного споживача не можливо. Воно має справу з групами споживачів або кластерами індивідуумів, що мають досить схожі споживчі звички, поведінку, економічні характеристики тощо. З огляду на усе це останніми десятиліттями активно використовується концепція ринкової сегментації. Не тільки підприємства, що функціонують але й ті, що планують або входять на зовнішній ринок, також стоять перед проблемою вибору перспективних сегментів ринку іноземної країни, а значить перед необхідністю не тільки вивчати її ринок, але і провести його сегментацію.

    Загальною метою сегментації  іноземного ринку підприємством є пошук своєї власної ринкової ніші, тобто вузького сегменту ринку з чітко обмеженою кількістю споживачів та асортиментом товару.

    Викладення основних результатів. Сегмент міжнародного ринку-група споживачів з однаковими очікуваннями та вимогами до товарів або послуг, які демонструють з великою вірогідністю схожу поведінку під час купівлі, незважаючи на національні та культурні відмінності[1, с.55-60]. Щоб зробити сегментацію закордонного ринку необхідно:

    - виділити групу іноземних споживачів за однією або кількома ознаками та визначити характеристику їх можливої кількості;

    - визначити величину сегменту та його місткість;

    - оцінити ефективність сегменту[2, с.102-105].

    Завдяки сегментації закордонного ринку, підприємство зможе визначити:

    - обсяг(місткість) іноземного ринку, тобто обсяг збуту продукції за певний період у певній країні;

    - динаміку цього ринку, тобто індекси обсягу ринку за певний період; 

    - структуру іноземних споживачів, як частку споживання тими чи іншими групами споживачів;

    - діапазон закордонних цін, тобто співвідношення верхніх та нижніх меж цін на певну продукцію;

    - купівельну спроможність покупців, здатність потенційних покупців або кінцевих споживачів купувати товари;

    - доступність зовнішнього ринку, тобто залежність від тарифних та нетарифних заходів уряду;

    - політичні та економічні ризики іноземної держави: слабкі правові бази, залежність від бюрократизації, інфляції, загального незадовільного підприємницького клімату;

    - конкурентоспроможність продукції;

    - умови та можливості присутності на тому чи іншому закордонному ринку: можливість створення спільного підприємства, філії, дочірнього підприємства;

    - оцінку можливих фінансових результатів, які підприємство зможе отримати на цьому ринку[3, с. 333-335].

    Висновок: Таким чином, завдяки здійсненню сегментації закордонного ринку підприємство зможе оцінити свої потенційні можливості або майбутні перспективи розвитку своєї діяльності на цьому ринку.                   

        Враховуючи, що не всі утворені сегменти є однаково привабливими і доступними з позиції ринкових шансів, конкуренції, наявних у підприємства можливостей, воно повинно проводити більш ретельне дослідження окремих сегментв, з огляду на наявні шанси та ризики, сильні та слабкі сторони самого підприємства і відібрати ті сегменти, на яких підприємство змогло би здійснювати свою діяльність. Якщо взагалі, після проведення сегментації, підприємству стане зрозуміло, що його можливості на іноземному ринку будуть  мінімальні або їх взагалі не буде , у цьому випадку йому слід змінити свою орієнтацію на інший сегмент, або взагалі почати пошуки іншого іноземного ринку.

    Література

     

    1.    Бутенко Н.В. Основи маркетингу-К.:КНЕУ,2004

    2.    Акулич, И.Л.Международный маркетинг : учеб. пособие /И.Л. Акулич. - Мн. : Выш. шк., 2006. - 544 с.

    3.    Ноздрева Р.Б.Международный маркетинг: учебник / Р.Б.Ноздрева.-М.:экономист, 2005.-990с.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ЗАЯВКА УЧАСНИКА

    II Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених «Розвиток міжнародних відносин та зовнішньоекономічної діяльності підприємств України в умовах фінансово-економічної кризи»

     

     Голуб

     Юлія

     Олександрівна

    Донбаський Державний Технічний Університет, м. Алчевськ

    Студентка 4-го курсу, спеціальності-менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, факультет – менеджменту

    Попова Тетяна Леонідівна – старший викладач кафедри менеджменту ЗЕД.

    Сегментація закордонного ринку, як складова виходу підприємства на зовнішній ринок.

    Адресса: м. Кіровське,Донецька.обл, м-н Молодіжний б.7,кв-95, 86302

    0953466286

    devilish_rs@mail.ru

    29.10.2009                                                                     Голуб

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Категория: Мои статьи | Добавил: Lam3rok (11.05.2010)
    Просмотров: 968 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *:

    Copyright PBL © 2024