Lam3rok | Дата: Вторник, 25.10.2011, 22:18 | Сообщение # 1 |
Зло
Группа: Администраторы
Сообщений: 209
Статус: Offline
| УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ ПРОДУКЦІЇ АТЗТ «ХЛАДОПРОМ» НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ
Плюта А.С., Національний аерокосмічний університет ім. М.Є.Жуковського «ХАІ»
Постановка проблеми. Ринок морозива один з найбільш розвине-них ринків харчових продуктів України. Молодь і підлітки є ключо-вими суб'єктами ринку не лише тому, що складають найчисельнішу групу споживачів, але й тому, що є авангардом, який першим тестує усі нові марки і категорії товарів. В процесі соціалізації ця група на-буває звичок і переваг, які поступово стають постійними і здійснюють глобальний вплив на стан ринку в майбутньому. Споживачами морозива являються четверо з п’яти вітчизняних споживачів. Рисунок – Співвідношення споживачів та неспоживачів мо-розива, %
АТЗТ «Хладопром» (м. Харків) – один із лідерів виробництва мо-розива в Україні. Посідаючи важливе місце на вітчизняному ринку, підприємство планує розвивати присутність на ринку Російської Фе-дерації, зокрема у прикордонних областях. Метою дослідження виступає визначення шляхів розвитку збуту підприємства на цільовому ринку. Викладення основних результатів. До основних конкурентів АТЗТ «Хладопром» на ринку м. Бєлгорода можна віднести Інмарко, Бєлгородський хладокомбінат та Nestle. При оцінки конкурентоспроможності будуть враховані наступні показники: ціна; знайомість марки морозива; дизайн упаковка; ступінь заморозки продукту; наповнювачі; % жиру; органолептика (табл.). Аналізуючи ситуацію на ринку галузі морозива можна сказати, що у АТЗТ «Хладопрому» на ринку морозива у Росії в Бєлгородської області є такі конкуренти як «Інмарко», яке займає лідируючи позиції на ринку, Бєлгородський хладокомбінат та компанія NESTLE. За оці-нкою якості «Інмарко» набрав 0,88, Бєлгородський хладокомбінат 0,866, NESTLE 0,733, АТЗТ «Хладопром» 0,863. За розрахунком на ринку Росії є вільна доля 11,1%, тому українське підприємство може її зайняти та претендувати на додаткову долю ринка компанії NESTLE, яка займає 12,5%. За результатами оцінки якості компанія NESTLE посідає останнє місце та має велике відставання від підприємств-виробників, тому можна сказати, що для АТЗТ «Хладопром» основними конкурентами є тільки 2 російських підприємства. Отже додатково українське підприємство може зайняти 12,5% ринку. Для того щоб завоювати ринок Росії по-перше потрібно проводи-ти маркетингове дослідження стосовно діяльності основних конкуре-нтів та їх позиціонування. Швидко реагувати на їх зміни та дії стосовно продукції. Розробка стратегії рекламної діяльності для ефективної праці АТЗТ «Хладопром» на період 2011-2012 роках, яка б стала одним з важливих елементів загальної стратегії підприємства для виходу на зовнішній ринок Росії. У результаті аналізу діяльності підприємства я пропоную наступну стратегію рекламної діяльності:
Таблиця Оцінка конкурентоспроможності продукції Найменування К.в. Абсолютний показник Відносний показник АТЗТ «Хладоп-ром» Інмарко Бєлгородський хладокомбінат Нестле Гіп АТЗТ «Хладопром» Інмарко Бєлгородський хладокомбінат Нестле Гіп Ціна морозиво пломбір 65г 0,3 2,16 2,00 1,74 2,50 1,74 0,81 0,243 0,87 0,261 1 0,3 0,70 0,21 1 0,3 Знайомість марки 0,1 3 4 4 5 5 0,6 0,06 0,8 0,08 0,8 0,08 1 0,1 1 0,1 Дизайн упаковки 0,2 4 5 5 4 5 0,8 0,16 1 0,2 1 0,2 1 0,1 1 0,1 Ступінь заморозки 005 5 5 5 4 5 1 0,05 1 0,05 1 0,05 0,8 004 1 0,05 Органолептика 0,1 5 5 5 5 5 1 0,1 1 0,1 1 0,1 1 0,1 1 0,2 %жиру - молочне -вершкове -пломбир 0,2 3,5 10,0 15,0 3,0 8,5 12,0 3,0 8,3 11,5 3,0 8,0 11,0 3,5 10,0 15,0 1 1 1 0,2 0,86 0,85 0,8 0,057 0,056 0,053 0,86 0,83 0,76 0,057 0,054 0,050 0,86 0,8 0,73 0,057 0,053 0,048 1 1 1 0,2 0,2 0,2 Наповнювачі Шоколадно-вафельна крошка Кількість горхів 0,05 10,0 12,0 5,0 6,0 5,0 6,0 5,0 6,0 10,0 12,0 1 1 0,05 0,5 0,5 0,0125 0,0125 0,5 0,5 0,0125 0,0125 0,5 0,5
0,0125 0,0125 1 1 0,05 0,05 ВСЬОГО 1 0,863 0,88 0,866 0,733 1
1)Удосконалення дизайну упакування для основних видів моро-зива повинно проводитися з врахуванням як виду продукції так і його направлення. 2)Планується розробка та розміщення нової більш привабливої та наочній реклами в транспорті і в газетах 3)Проведення спонсорської, пристосованої до різних крупних свят таким як Міжнародний день дітей, Міжнародний день молоді та інші а також участь у міських обласних та загальнодержавних ярмарках та конкурсах якості. У ході цих дій буде формуватися імідж підп-риємства і створюватися бренд «Хладік» Для того щоб випускати додатково таку кількість продукції АТЗТ «Хладопром» повинен провести модернізацію устаткування вафель-ного цеху, який буде виготовляти більш вафельних стаканчиків це дасть змогу не затримувати виробництва, тому що на АТЗТ «Хладоп-ром» вафельних стаканчиків виготовляється менш ніж суміші для морозива. Середня вартість устаткування для вафельних стаканів – 126000 грн. Зараз на виробництві використовується устаткування яке виробляє за годину180 стаканів. Модернізоване устаткування дасть змогу виробляти 400 стаканів на годину.
|
|
| |