Сайт сотрудников высшей школы
Форма входа
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 54
Друзья сайта
  • Сайт ДонГУУ
  • Wiki
  • Сайт ДонНТУ
  • Сайт ДонНУЭТ
  • Суббота, 18.05.2024, 23:06
    [ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
    • Страница 1 из 1
    • 1
    Форум » Конференция » Розвиток зовнішньоекономічної діяльності в умовах інтеграційних і глобалізацій » ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ (Царук О.І.,)
    ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ
    Lam3rokДата: Вторник, 17.05.2011, 23:23 | Сообщение # 1
    Зло
    Группа: Администраторы
    Сообщений: 209
    Репутация: 9999
    Статус: Offline
    ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ НА ПрАТ «ШАРГОРОДСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД»

    Царук О.І., студентка
    Національний Гірничий Університет
    м. Дніпропетровськ, Україна

    Приватне акціонерне товариство «Шаргородський маслозавод» утворений на базі Шаргородського маслозаводу. Був побудований в 1960 році за типовим проектом, як завод масла і сухого плівкового молока на 5000 тон.
    В 1996 році підприємство стало відкритим акціонерним товариством, доля акцій працівників заводу становила 52%. Виробничі потужності заводу доведено до 45000 тон переробки сировини на рік. У 2007-2008 введені в виробництво нові групи товарів, такі як згущене молоко, тверді сири, глазуровані сирки.
    На даному етапі розвитку підприємства існує проблема збуту товарної продукції закордон, це пов’язано з некомпетентністю минулого керівництва, яке знехтувало стійкими міжнародними зв’язками та намагалося захопити внутрішній ринок, тим самим загубивши позиції на зовнішньому ринку. Нинішнє керівництво поновило поставки казеїну до Словаччини та Польщі, однак їх обсяг не значний.
    Мета дослідження – аналіз впровадження стратегії управління асортиментом.
    Ефективність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ПрАТ «Шаргородський маслозавод» може бути досягнута впровадженням стратегії управління асортиментом: продажі взаємозамінних та взаємодоповнюючих товарів, які дозволять підприємству, випускаючи з деякими змінами один і той самий товар, охопити максимальну кількість ринкових сегментів.
    Стратегія реалізації товарного асортименту полягає у продажі взаємозамінних та взаємодоповнюючих товарів, які дозволять охопити максимальну кількість ринкових сегменті.
    Після проведення аналізу зовнішнього середовища, а саме, динаміки світових цін, динаміки зростання обсягів виробництва даного продукту в світі а також існуючих потреб, можна зробити висновок, що даний вид продукції користується великим попитом закордоном. Обсяг ринків збуту даного виду продукції в Україні не значний, вихід на нові ринки підвищить ефективність зовнішньоекономічної діяльності та збільшить прибутковість підприємства.
    Проведений аналіз зовнішнього середовища показав що на ринку є попит на казеїн кисломолочний та сухе молоко, це пояснюється його широким використанням у виробництві. Сухе молоко є продуктом замінником молока питного, і широко використовується у різних галузях.
    Казеїн має широкий спектр застосування, це дасть змогу підприємству працювати в різних галузях, від будівельної та стоматологічної до хлібопекарської. Однією з найбільших переваг даного продукту э те, що він виробляється з сироватки, яка дуже часто є вторинною, тобто відходом, як наприклад, під час виробництва сиру твердого. Безвідходне виробництво збільшить частку корисно використаної сировини, що дасть змогу зменшити витрати.
    Обсяги виробництва казеїну на підприємстві в змозі задовольнити потреби зовнішніх споживачів, крім того резерв виробничих потужностей складає 35%, що в майбутньому забезпечить зростаючий попит.
    Проаналізувавши максимальні та мінімальні світові ціни на казеїн, прийшли до висновку, що ціна даного підприємства знаходиться в цих межах, що забезпечить попит.
    На внутрішньому ринку підприємство зарекомендувало себе як надійний постачальник. Харчова продукція виготовляється в широкому асортименті. Сировина яка поступає на підприємство не зберігається, а негайно переробляється, що забезпечує високу якість продукції.
    Підприємство має в своєму активі більше сорока пунктів прийому молока, для забезпечення ефективної роботи з окремими здавальниками. У 2009 році підприємство закупило в Італії пересувні лабораторія, для визначення якості молока на місці, тим самим підвищило якість сировини, а також кінцевих продуктів.
    Аналіз продукції підприємства, за допомогою матриці БКГ показав, що найбільш вигідними продуктами для експорту є: масло вершкове, казеїн кислотний технічний, молоко сухе незбиране та молоко сухе знежирене. Ці продукти є рентабельними, це забезпечить зростання прибутків підприємства.
    Експорт даних видів продукції має сезонний характер, підприємство повинно це враховувати, це пов’язано з тим, що в літній період підприємства, які використовують в виробництві живе молоко, закуповують сухе молоко, як замінник у зимовий період і роблять це безпосередньо до початку зростання цін на дані види продукції.
    Основними імпортерами сухого знежиреного та сухого незбираного молока є 17 країн, основні з них такі: Росія (44 %), Казахстан (16%), Сирія (9%), Нідерланди (8%) та інші країни (24%). Частина товару, що залишилася, поставляється переважно в країни Азії і африканського континенту, а також колишнього СРСР (Молдова, Туркменістан, Азербайджан).
    Покупцями українського казеїну у 2010 році були компанії 12 країн, а найбільший обсяг, як і в попередні роки, припав на польські близько 33% і німецькі компанії - 20,3%.
    Після впровадження стратегії управління товарним асортиментом на даному підприємстві, очікується значне підвищення ефективності діяльності. За рахунок чіткої організації поставок планується збільшити прибуток, в порівнянні з минулим роком, на 15 %.

     
    Форум » Конференция » Розвиток зовнішньоекономічної діяльності в умовах інтеграційних і глобалізацій » ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ (Царук О.І.,)
    • Страница 1 из 1
    • 1
    Поиск:


    Copyright PBL © 2024